Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserowała.
1 - Orlando - 10 2 - Lekcja tanga - 7 3 - Człowiek, który płakał - 6 4 - The Gold Diggers - 6 5 - Yes - 4 --------------------------------------- 6 - Ginger & Rosa - 3 7 - Rage - 1 8 - Thriller (k.m.) - 1
1. Orlando - 6/10 2. Party - 6/10 3. Człowiek, który płakał - 5/10 4. The Roads Not Taken - 4/10